„WOW“ efekt klienditeeninduses

Kogemus, mis paneb kliendi ütlema: WOW see oli suurepärane!

Erakordse klienditeeninduse tulemus on lojaalsed kliendid ning selle jõud on.png

KLIENDITEEINDUSE TREENINg - „WOW“ efekt!

„WOW“ on parim viis, kuidas kirjeldada treenigu üldist tulemust.

 

See treening on kaasahaarav ja loodud selleks, et pakkuda teadmisi ja oskusi, et ületada klientide ootuseid ja kliendid tulevad ikka ja jälle tagasi. WOW!

 

Kliendikesksete mõtteviiside loomine, mis järjekindlalt vaimustab teie kliente ning loob eristumise. Eristumine, toob kaasa kliendilojaalsuse ja loob fännibaasi, kes kiidavad teie ettevõtet ja teenindust. WOW!

 

„WOW“ efekt on ühepäevane treening ja suunatud kogenud klienditeenindajatele, kes juba pakuvad head klienditeenindust. Koolituse eesmärgiks on jõuda tõelisest heast tasemest erakordse tasemeni. Neile, kes on teenindaja rollis alles uued, soovitame meie koolitust „Klienditeenindus meistrid“ (link koolituseni)

 

Treening on kohandatav nii, et see peegeldaks teie ettevõttele omast kliendisuhtlust ja kogemusi ning tugevdaks teie ettevõtte missiooni, visiooni ja väärtuseid.

 

Peale treeningu lõpetamist saavad osalejad välja töötada isikliku strateegia, et oma kliente vaimustada ja luua tugev fännibaasi.

 

Peale treeningu lõpetamist Osaleja:

 

  • Mõistab, miks klientide vaimustamine on oluline klienditeenindamise strateegia

  • Teab, mida kliendid ootavad nende teenindamisest

  • Mõistab, kuidas klientide käitumisest/olekust lugeda välja vaimustust

  • Tuvastab klientidega kokkupuutepunktid ja leiab igas punktis vaimustamise võimaluse

  • Mõistab, miks on ettevõttele lojaalne fännibaas oluline – kes tegelikult maksab palga?

  • Töötab välja tegevuskava, et viia ellu „WOW“ efekt

Käsitletavad teemad:

 

  1. Mis on kliendikeskne teenindamine?

  2. Mida kliendid tahavad?

  4. Kliendi taju

  5. Tõe hetked

  6. Wow Efekti saavutamine

  7. Miks Wow?

  8. Wow Efekt &kliendi lojaalsus

  9. Isikliku tegevuskavad

Kokkuvõttes:

 

Võimenda klienditeenindust „WOW“ efekt treeninguga ning saavuta eristumine

  • Kaasahaarav 1 päevane treening

  • Suunatud kõigile kliendikonsultantidele ja teenindajatele

  • Kohandatav ettevõtte keskseks

  • Grupile 8 kuni 15 osalejat

  • Isiklik tegevuskava

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn