Klienditeenindus

Klienditeenindus

Klienditeenindus on suhtlemise kunst. Erinevates ettevõtetes on klienditeenindusel veidi erinev eesmärk ja funktsioon. Olgu see probleemide lahendamine, müük või nõustamine toimugu see online, hübriidina või siis näost näkku on esmatähtis mõista selle töö väärtust, eesmärki, ootusi ja omada oskusi suhtlemiseks.

 

Leian, et erakordne klienditeenindus on ettevõtte edu jaoks väga oluline. Kasvatada püsikliente, kes tulevad ikka ja jälle tagasi on ettevõtjale alati oluline. Investeerides ettevõtte klienditeenindusse on võimalik kasvatada ettevõtte tulemusi ja luua positiivset kogemust nii töötajatele kui ka klientidele.

Klienditeenindus on olnud samuti minu strateegias olulisel kohal. Oman selles valdkonnas oma retsepte. Partnerina jagan kogu pagasit ning toetan selle valdkonna jõudmist tipptasemele.

Koolitustel keskendun suhtlemisele, psühholoogiale, viisakusele, erinevatele tehnikatele kuidas tulla toime keerulistes olukordades, teenindaja enda ootustele ja võimalustele ning muudele teemadele, mis on olulised.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Kui Teie ettevõte saaks järjepidevalt kiidusõnu, mis juhtuks?

Treeningud & töötoad juhtkonnale, meeskonnale, konsultantidele