top of page

Klienditeenindus inimeselt inimesele

 

Holistiline klienditeeninduse vaade 

Mul on suur rõõm toetada ettevõteid, kes soovivad oma klienditeenindust viia uuele tasemele. Klieniteenindus on üks valdkondi, mis on mulle südamelähedane. Usun, et iga kontakt on võimalus luua positiivset mõju ning see on minu isiklik kavatsus oma elus.

 

Minu isiklik kogemus klienditeeninduse arendamisel, juhtimisel ja koolitamisel on olnud hea õpetaja. Olen katsetanud erinevaid lähenemisi ning leidnud holistilise sageduse, mis on mind enda karjääris toetanud. Minu vaatepunktid pole traditsioonilised, kuid üldiselt väga hästi vatuvõetavad ja toetavad kindlasti ka Sinu ettevõtte klienditeeninduse visioonide ja esmärkide saavutamist!

Millele klienditeeniduses pühenduda

- Kliendile väärtuse loomine ( materiaalne ja mittemateriaalne) 

- Kogemus

 

Tõde, mida järgida

- Töötajad, kes tunnevad ettevõttesse mittekuuluvust, ei ole võimelised ettevõttega liitma klientete

- hoolitse oma töötajate eest ja töötajd hoolitsevad klientide eest

Klienditeenindajate koolitustel aiatan ületada piiratud mõtteviise, mis keskendub ainult asjade tasandile ning lühiajalistele naudingutele. Aitan luua uusi uskumusi ja avatumat mõtteviisi, mis aitab vaadata kliendikeskselt ning toetab eneskindlust. Pakun koolitusi klienditeenindusoskuste arendamiseks ( konfliktide juhtimine, küsimine ja kuulamine, kontakti loomine jne.) Koolituste tipphetked on iseenda superkangelase loomise protsess. See tegelaskuju on suurepärane eeskuju, millega saab igal hetkel ühendust luua ja oma tenindustöös positiivset mõju luua. 

 

Minu koolitusteportfellis on praktikaid ja töötubasid klienditeeninduse juhtimiseks, kliendi kogemuse ja väärtuste arendamiseks.  

bottom of page